torstai 13. lokakuuta 2011

25 things about me and my life

Sain Äidiksi vaikka yksin -blogin Unelmalta haasteen.

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.

Tämä haaste on pyörinyt jo blogeissa jonkin aikaa, joten en aio haastaa tällä kertaa ketään tiettyä. Kaikki halukkaat saavat haasteen kuitenkin napata mukaansa.

Sitten itse asiaan:

1. Olen tietyissä asioissa todella pikkutarkka. Varsinkin töissä tulee joskus oltua vähän liiankin pikkutarkka.
2. Ihastun helposti, mutta en ole koskaan ollut todella rakastunut.
3. Tykkään todella paljon tehdä käsitöitä. Minulla on aina jokin käsityöprojekti kesken, joskus useampikin.
4. Olen ollut koko ikäni ylipainoinen.
5. Olen perheen esikoinen ja minulla on 4 sisarusta.
6. Olen laiska siivoaja.
7. Itken helposti. Jos joku lähelläni itkee, tarkoittaa se yleensä sitä, että minäkin itken.
8. Pelkään pimeää ja varsinkin sitä, että joku tulee ikkunan alle tuijottomaan, joten juuri siksi pidän pimeän aikaan sälekaihtimet visusti kiinni.
9. Omistan silitysraudan ja -laudan, mutta en kuitenkaan koskaan silitä vaatteitani.
10. Olen omistanut digikameran melkein 10 vuotta, mutta en ole teettänyt vielä yhtään digikuvaa.
11. Pidän matkustamisesta. Matkustelisin paljon useammin, jos se ei olisi niin kallista.
12. Kyllästyn helposti, jonka takia minulla on usein siis monta projektia kesken samaan aikaan.
13. Lempivärini on tällä hetkellä ruskea, valkoinen ja turkoosi.
14. Tykkään kierrellä kirpputoreilla.
15. Tykkään käydä ikkunaostoksilla lastenvaate- ja tarvikeliikkeissä.
16. Tykkään eläimistä, mutta en välttämättä haluaisi niitä itselle (ainakaan nyt tällä hetkellä).
17. Inhoan hämähäkkejä.
18. Olen kerääjä luonne. Keräilen monesti ihan turhiakin tavaroita ja kun kyllästyn niihin, heitän se sitten loppujen lopuksi roskiin.
19. Tykkään ruuanlaitosta, mutta teen kuitenkin harvoin itselleni kunnon ruokaa.
20. Omistan yli 100 DVD:tä, olen siis toisin sanoen leffafriikki.
21. Tuhlaan liikaa.
22. Minulla on varatossa jo useammat vauvan villasukat.
23. Olen vauva-lehden tilaaja.
24. Lueskelen mielelläni lastenhoito-oppaita.
25. Toivon olevani raskaana syksyllä ensi vuonna <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti